شرکت های عضو گروه نمایش نسخه اصلی

مجتمع صنایع شیمیایی ریف

مجتمع صنایع شیمیایی ریف ایران از ابتدا با اندیشه مکانیزه نمودن تولید رنگ و رزین و انواع محصولات شیمیایی دیگر و با استفاده از تجارب طراحان و مشاوران داخلی و خارجی و بکارگیری تجهیزات مدرن و رایانه ای آغاز به کار نمود. این شرکت با استفاده از تجارب و تخصص مهندسان و کارشناسان خود ، مجموعه وسیعی از رزین ها و رنگ های حلالی و پایه آب (محیط دوست) ، انواع چسب ها و مصالح پلیمری ساختمانی را به بازار عرضه داشته است.

http://www.reefiran.com 3345

مجتمع صنایع شیمیایی ریف ایران از ابتدا با اندیشه مکانیزه نمودن تولید رنگ و رزین و انواع محصولات شیمیایی دیگر و با استفاده از تجارب طراحان  و مشاوران داخلی و خارجی و بکارگیری تجهیزات مدرن و رایانه ای آغاز به کار نمود. این شرکت با استفاده از تجارب و تخصص مهندسان و کارشناسان خود ، مجموعه وسیعی از رزین ها و رنگ های حلالی و پایه آب (محیط دوست) ، انواع چسب ها و مصالح پلیمری ساختمانی را به بازار عرضه داشته است.
   محصولات و خدمات این مجتمع:
  تولید انواع رنگ ساختمانی (آلکیدی و رنگ های اکریلیک پایه آب و حلالی) ، رنگ ترافیکی ، اتومبیلی ، مخصوص چوب و ... تولید انواع رزین تولید انواع محصولات شیمی ساختمان اجرای انواع رنگ ترافیکی و زیباسازی شهری جهت مشاهده وب سایت ریف ایران کلیک نمایید.