به مناسبت هفته استاندارد ۱۲ واحد صنعتی نمونه استاندارد دراستان اصفهان معرفی شدند.

۳ هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی در استان اصفهان تحت نظارت اداره استاندارد می باشند که با بازرسی و نظارت هم جانبه این اداره در سال 1401 ، 12 واحد صنعتی نمونه استاندارد معرفی و منتخب گردیدند. این واحد‌های صنعتی استان امسال محصولی با کیفیت مطابق با استاندارد‌های کیفیت در زمینه تولید محصولاتی همچون شیمیایی، لوازم خانگی، مواد غذایی و خودرویی و برق والکترونیک تولید کرده اند.با توجه به مشکلات و محدودیت های اجتماعی ،امسال نیز همچون دو سال گذشته مراسم ویژه روز استاندارد برگزار نگردیده و با حضور مدیر کل محترم است

503

۳ هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی در استان اصفهان تحت نظارت اداره استاندارد می باشند که با بازرسی و نظارت هم جانبه این اداره در سال 1401 ، 12 واحد صنعتی نمونه استاندارد معرفی و منتخب گردیدند. این واحد‌های صنعتی استان امسال محصولی با کیفیت مطابق با استاندارد‌های کیفیت در زمینه تولید محصولاتی همچون شیمیایی، لوازم خانگی، مواد غذایی و خودرویی و برق والکترونیک تولید کرده اند.با توجه به مشکلات و محدودیت های اجتماعی ،امسال نیز همچون دو سال گذشته مراسم ویژه روز استاندارد برگزار نگردیده و با حضور مدیر کل محترم استاندارد استان در واحد های مربوطه از این واحدها تقدیر گردید.
شرکت خودرنگ از مجموعه شرکت های گروه صنعتی و شیمیایی ریف از اولین مجموعه های تولیدی رنگ در کشور می باشد که موفق به دریافت پروانه استاندارد ملی ایران شده است ،امسال نیز موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس ویژه واحدهای نمونه کیفی استان اصفهان گردید.
این موفقیت نتیجه تلاش جمعی کلیه کارگران،کارکنان و کارشناسان محترم آزمایشگاه و خطوط تولید بوده و به طور شایسته ای از زحمات ایشان تقدیر خواهد شد.