info@reefindustrial.com
/
03136252000
مجتمع صنایع شیمیایی خودرنگ

مجتمع صنایع شیمیایی خودرنگ

مجتمـــع صنایع شیمیایی خودرنگ به عنوان اولین کارخانه مدرن و مکانیزه رنگسازی در شهر گنبدهای فیروزه ای اصفهان تاسیس گردید.
مجتمـــع صنایع شیمیایی خودرنگ  در سال ۱۳۶۲ و در فضــای بالغ بر 15۰۰۰ مترمربع  تاسیس و راه اندازی گردید. این شرکت با استفاده از دانش نوین و تکنولــوژی پیشرفته در زمینه توسعه نظام کیفیت؛استاندارد ملی ایـــــران را برای کلیه محصولات خود اخذ و نیز در سال های متمادی به عنوان واحد نمونه برگزیده شده است.
مجتمـــع صنایع شیمیایی خودرنگ با عضویت در انجمن هــای تحقیقــاتی و علمی بین المللی و داخلی سعی دارد تا تولیدات خود را مطابق با تمامی استـــاندارد های جهـــانی تولید و عرضه نماید.
مشـاورین این شرک ت در واحد مهندسی فروش و آزمایشگـــاه آمادگی دارند شما را در انتخاب سیستم  رنگ ، مشخصـــات فنی و پو شش های مورد نیاز یاری نمایند.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
دریافت اخبار

ثبت در خبرنامه

گروه صنعتی و شیمیایی ریف از بزرگترین مجموعه های تولیدی در کشور می باشد که در فضای بالغ بر 120 هزار مترمربع در حوزه صنایع شیمیایی ( تولید رنگ و رزین ، علائم ترافیکی، دانه های شیشه ای و پودر های سیلیکات ) ، حوزه صنعتی ( تولید بشکه و ظروف فلزی) و حوزه فرهنگی ورزشی فعالیت می نماید.