info@reefindustrial.com
/
03136252000
مجتمع صنایع شیمیایی پلیمر ایران

مجتمع صنایع شیمیایی پلیمر ایران

  شرکت صنایع شیمیایی پلیمر ایران ، دومین شرکت احداث شده گروه صنعتی و شیمیایی ریف در سال 1373 می باشد. واردات بی رویه رزین و مواد اولیه مورد نیاز جهت صنایع رنگ ، پلاستیک ، فایبرگلاس و بسیاری صنایع دیگر و نبود دانش فنی و امکانات جهت تولید این مواد ، مدیران این مجتمع را بر آن داشت تا با بررسی بازار داخل و بهره گیری از دانش متخصصان داخلی و خارجی و بکارگیری مهندسی معکوس اولین کارخانه مدرن و پیشرفته تولید انواع رزین در کشور را احداث نمایند.
شرکت پلیمر ایران در اولین گام موفق به تولید انواع رزین های آلکیدی ( کوتاه ، متوسط و بلند روغنی) و پس از راه اندازی طرح توسعه خود در سال 1375، طیف گسترده ای از انواع رزین های تخصصی را به بازار عرضه می نماید.استقرار سیستم نظام کیفیت ایزو در سال 1381 روند ارتقاء سطح کیفی محصولات مجتمع را تسریع و این امر موجب گسترش طیف مشتریان در طی این مدت بوده است.
شرکت پلیمر ایران همگام با تکنولوژی روز دنیا ، در سال های اخیر موفق به راه اندازی بزرگترین واحد تولید انواع رزین های اکریلیک پایه آب و همچنین خطوط  پیشرفته و کاملاً اتوماتیک رنگ گردیده است.امید است با توسعه فعالیت های این مجتمع ، کشور از واردات رزین های پایه آب بی نیاز و توانمندی تولید تمامی محصولات این حوزه میسر گردد.
جهت مشاهده وب سایت پلیمر ایران کلیک نمایید

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
دریافت اخبار

ثبت در خبرنامه

گروه صنعتی و شیمیایی ریف از بزرگترین مجموعه های تولیدی در کشور می باشد که در فضای بالغ بر 120 هزار مترمربع در حوزه صنایع شیمیایی ( تولید رنگ و رزین ، علائم ترافیکی، دانه های شیشه ای و پودر های سیلیکات ) ، حوزه صنعتی ( تولید بشکه و ظروف فلزی) و حوزه فرهنگی ورزشی فعالیت می نماید.