info@reefindustrial.com
/
03136252000
شرکت ایمن ریف آریا

شرکت ایمن ریف آریا در سال 1392 در شهرک صنعتی رازی واقع در استان اصفهان تاسیس شد .حوزه فعالیت این شرکت ارائه خدمات تخصصی در زمینه خطوط و علائم ترافیکی مخصوص آسفالت و بتن می باشد.
 شرکت ایمن ریف آریا با استفاده از جدیدترین دانش فن آفرینی در جهان و همچنین بهره گیری از 20 سال تجربه در امر تولید و اجرای علائم و خطوط ترافیکی ، محصولات و خدمات زیر را ارائه می نماید:

محصولات:
  • رنگ های گرم ترافیکی: رنگ های ترافیکی گرم به صورت پودری تولید و به حالت مذاب مصرف می شوند. این محصول در انواع مختلف به صورت اسپری گرم ، اسکرید ، اکستروژن با ضخامت های  1500  تا 6000 میکرون ارائه و قابل اجرا می باشد . این خطوط  جهت مسیرهای پرتردد با حجم بالای ترافیک استفاده می گردند. این رنگها در بسته بندی های 25 کیلوگرمی تولید و عرضه می گردند.
  • علائم پیش ساخته ( پریفاب):علائم پیش ساخته شرکت ایمن ریف آریا با نام تجاری PREEFAB و در فام های متنوعی عرضه می شوند.این شرکت با در اختیار داشتن دستگاه های پیشرفته ، توانایی طراحی و ساخت انواع نقوش در اندازه های مختلف را دارد.شامل (علائم راهنمایی و رانندگی ، علائم زیباسازی شهری ، علائم باند فرودگاه و ...)
  • پرایمر رنگ ترافیکی:شامل پرایمرهای مخصوص علائم پیش ساخته (پری فاب) و پرایمر مخصوص رنگ گرم
خدمات : ( مشاوره – طراحی – آموزش – نظارت – اجرا)

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
دریافت اخبار

ثبت در خبرنامه

گروه صنعتی و شیمیایی ریف از بزرگترین مجموعه های تولیدی در کشور می باشد که در فضای بالغ بر 120 هزار مترمربع در حوزه صنایع شیمیایی ( تولید رنگ و رزین ، علائم ترافیکی، دانه های شیشه ای و پودر های سیلیکات ) ، حوزه صنعتی ( تولید بشکه و ظروف فلزی) و حوزه فرهنگی ورزشی فعالیت می نماید.