info@reefindustrial.com
/
03136252000
شرکت دانه های بلورین ریف (تولید گلاسبید)

شرکت دانه های بلورین ریف (تولید گلاسبید)

شرکت دانه های بلورین ریف با هدف تولید انواع گلاسبید ، پودرهای مکانیزه شیشه و گلاس سند (ماسه شیشه) با کیفیتی برتر و مطابق با استاندردهای روز دنیا در سال 1387 تشکیل شد و در سال 1390 موفق به اخذ پروانه بهره برداری از سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس گردید
کارخانه تولیدی این شرکت در استان فارس – شهرستان سروستان – شهرک صنعتی شماره 1 واقع در کیلومتر 70 بزرگراه ترانزیتی و سراسری شیراز – بندرعباس احداث گردیده و به لحاظ دسترسی به استان های همجوار و به طبع آن سایر نقاط کشور از موقعیت بسیار مناسبی برخوردار می باشد.
این شرکت تنها تولیدکننده گلاسبید در مرکز و جنوب کشور بوده و با ظرفیت 3000 تن در سال ، توانایی تولید انواع گلاسبید ، پودر میکرونیزه شیشه و گلاس سند براساس تکنولوژی روز کشور آلمان و مطابق با استانداردهای روز اروپا، آمریکا و ملی ایران را دارد.
گلاسبیدهای تولیدی این شرکت در خط کشی جاده ها به صورت روپاش drop on و یا پیش مخلوط premix  با رنگ گرم ترافیکی مورد استفاده قرار می گیرد.
 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
دریافت اخبار

ثبت در خبرنامه

گروه صنعتی و شیمیایی ریف از بزرگترین مجموعه های تولیدی در کشور می باشد که در فضای بالغ بر 120 هزار مترمربع در حوزه صنایع شیمیایی ( تولید رنگ و رزین ، علائم ترافیکی، دانه های شیشه ای و پودر های سیلیکات ) ، حوزه صنعتی ( تولید بشکه و ظروف فلزی) و حوزه فرهنگی ورزشی فعالیت می نماید.