info@reefindustrial.com
/
03136252000
ایمن سازی و خط کشی ترافیکی باند فردوگاه جزیره کیش توسط شرکت ریف ایران

ایمن سازی و خط کشی ترافیکی باند فردوگاه جزیره کیش توسط شرکت ریف ایران

پیرو قرارداد شرکت ریف ایران با فرودگاه جزیره زیبای کیش و مساعدت ویژه معاونت فنی این فرودگاه عملیات اجرایی ایمن سازی و خط کشی ترافیکی باند اصلی شامل سنتر لاین و لاین های کناری و همچنین استتار و اجرای مجدد خطوط و علایم توقفگاه ها توسط اکیپ های اجرایی این شرکت در کوتاهترین زمان و با توجه به ترافیک بالای پروازی اجرا گردید.
در این راستا محصولات جدید این گروه صنعتی با برند پریفاب به صنعت ترافیک کشور معرفی شده و شامل رنگهای پیش ساخته جهت اجرای دقیق و حرفه ای مسیر های سرویس (Service Road) و مسیرهای عبوری (Taxi Way) فرودگاه ها می باشد.
شدت باد و  رطوبت بالای هوا در محل از مشکلات اجرای رنگ در فرودگاه کیش بوده و با توجه به عرض خطوط در فرودگاه ها لزوم حضور کارشناسان و متخصصین امر را الزام آور می نماید.شرکت ریف ایران از شرکت های معظم در حوزه تولید رنگ های ترافیکی و نیز اجرای این پوشش ها بوده و هرساله قراردادهای مختلفی را با ادارات راهداری و نیز فرودگاه های کشور در این خصوص منعقد می نماید.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
دریافت اخبار

ثبت در خبرنامه

گروه صنعتی و شیمیایی ریف از بزرگترین مجموعه های تولیدی در کشور می باشد که در فضای بالغ بر 120 هزار مترمربع در حوزه صنایع شیمیایی ( تولید رنگ و رزین ، علائم ترافیکی، دانه های شیشه ای و پودر های سیلیکات ) ، حوزه صنعتی ( تولید بشکه و ظروف فلزی) و حوزه فرهنگی ورزشی فعالیت می نماید.