info@reefindustrial.com
/
03136252000
کسب عنوان واحد نمونه استاندارد سال ۱۴۰۰ (شایسته تقدیر)

کسب عنوان واحد نمونه استاندارد سال ۱۴۰۰ (شایسته تقدیر)

مدیرکل استاندارد استان اصفهان ضمن بازدید از مجموعه کارخانجات گروه صنعتی و شیمیایی ریف  با حضور در دفتر مرکزی این شرکت، لوح تقدیر و تندیس واحد نمونه استانی سال 1400(شایسته تقدیر) را به مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت ریف اهدا نمود.
با توجه به محدودیت های متعدد در برگزاری مراسم روز جهانی استاندارد ،امسال نیز واحدهای نمونه استانی از طرف اداره کل استاندارد استان اصفهان به صورت انفرادی بازدید و تقدیر گردیدند.
شرکت ریف ایران امسال نیز با ارائه محصولات باکیفیت و رعایت دقیق استاندارهای ملی و بین المللی و توجه ویژه به حقوق مصرف کنندگان و مشتریان خود موفق به دریافت عنوان واحد نمونه (شایسته تقدیر ) استان گردید.
تلاش بی وقفه کارگران،کارکنان ،مهندسین خطوط تولید و کارشناسان محترم واحد های آزمایشگاه و کنترل کیفیت در این مسیر قابل تقدیر و سپاس می باشد.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
دریافت اخبار

ثبت در خبرنامه

گروه صنعتی و شیمیایی ریف از بزرگترین مجموعه های تولیدی در کشور می باشد که در فضای بالغ بر 120 هزار مترمربع در حوزه صنایع شیمیایی ( تولید رنگ و رزین ، علائم ترافیکی، دانه های شیشه ای و پودر های سیلیکات ) ، حوزه صنعتی ( تولید بشکه و ظروف فلزی) و حوزه فرهنگی ورزشی فعالیت می نماید.